02 de desembre 2013

Turons de coco

2 - Kokosgüpfli - el més fàcil de tots!

Us poden recordar els panellets de coco (de fet... podrien ser cosins de 2 grau☺) però els "Kokosgüpfli" no porten gens d'ametlla: coco al 100% 


Ingredients

Per a unes 30 peces (tot dependrà de la mida de les peces)
  • 175 g de sucre
  • 2 ous
  • 200 g de coco ratllat
  • Cireres confitades 


De començament a fi

  • Uns 60 minuts

Procediment

Escalfem el forn a 160 °C i preparem una safata de forn amb paper sulfurat
  • En un bol batem el sucre i els ous fins tenir-los ben escumosos.
  • Hi afegim el coco i ho remenem bé per tal d'integrar tots els ingredients.
  • Deixem reposar la massa 30 minuts.
  • Passat aquest temps, amb les mans una mica molles d'aigua, anem formant els turons de coco i els col·loquem a la safata del forn que ja tenim preparada. 
  • Seguidament agafem 15 cireres confitades i les partim per la meitat.
  • Coronem cada un dels turons amb mitja cirera que enfonsarem lleugerament dins la pasta per tal d'evitar que ens caigui al coure.
  • Enfornem durant uns 15-20 minuts i al treure les pastes del forn, les deixarem refredar completament per tal que s'endureixin una mica.


I ja hem acabat! Fàcils i boníssims... si us agrada el coco, és clar!☺

Si guardeu els turons dins una caixa metàl·lica i els deixeu en un lloc fresc i sec, es conserven durant setmanes sense problemes. Al posar-los dins la caixa i per evitar que les cireres enganxin els turons els uns amb els altres, podeu fer sostres separats amb paper de forn.  

5 comentaris:

  1. Estic fotut Dolors, creuo els dits perquè pugui seguir-te el ritme, que no sé jo si podré!
    Però em posaré les piles perqué si ens vas fent propostes com aquesta, ho faré encantat!

    Petons!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Víctor, tu tranquil que un cop fetes les entrades, fetes estan! ☺
      A "Calendari d'Advent 2013" aniré fent un link amb totes les receptes. Així que tu no pateixis!! La que pateixo soc jo perquè jo SÍ que hauria de poder seguir el ritme i hi ha moments en què dubto si ho aconseguiré...
      Una abraçada guapo!

      Elimina
  2. MMMm que deliciosos tenen que estar!!! petons

    ResponElimina
  3. Coco 100%???? Aquests són els que a mi m'agraden. Que bons!!

    ResponElimina
  4. Nena, et vas superant...Marina, faries bona parella amb la meva filla: li encanta el coco!!! I Dolors, ahir vaig estar recordant que el Tió de casa s'alimentava exclusivament de pells de mandarina, estratègia infalible per que les meves filles en mengessin cada dia. És una idea que pots adaptar a aquells menjars que costen una mica als menuts.... Una abraçada!!!

    ResponElimina

FELIÇ de rebre comentaris!!!!
Dolors


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...