29 de maig 2013

Pizza Pops i Muffins

Avui simplement ens venia de gust un sopar senzill, una copa de vi i estirar-nos al sofà davant la T.V... un cop l'Iris fos a dormir, és clar! :)

Mentre rumiava què fer, he recordat un llibret que em va regalar fa 10 anys la Vanessa: More Marvellous Muffins. M'ha costat trobar-lo!!!! El tenia soterrat i abandonat darrera un munt de llibres de més recent adquisició i m'he dit: NO pot ser! Hi ha molt bones receptes i durant una temporada va ser el meu llibre preferit així que li dec un respecte!!! L'he desenterrat, li he tret la pols i m'he promès fer una entrada al bloc :) 

Fullejant-lo he trobar la recepta perfecte: Muffins de pizza! Sí... una recepta salada aquesta vegada! I de cop m'ha vingut de gust experimentar amb un motlle de Cake Pops que em van regalar i encara no havia estrenat.




El resultat han estat uns muffins i uns pizza pops molt bons i amb un gust 100% pizza. Molt adients per a un sopar "chill out", una celebració informal, per un aperitiu o fins i tot per una festa infantil. Si a la vostra família i amics els hi agrada la pizza... no en quedarà cap! :)


Ingredients

Si només feu muffins, us en poden sortir uns 15. A mi m'han sortit 20 pizza pops i 9 muffins (més aviat baixets perquè no els he omplert massa per tal de poder-ne tenir més ;D)
  • 200 g d'un formatge ratllat que us agradi 
  • 280 g de farina
  • 3 culleretes d'impulsor (tipus Royal)
  • 1 cullerada de sucre
  • 1 ceba petita tallada a juliana 
  • 50 g de "baicon" - pot ser qualsevol altre tipus d'embotit: pernil dolç, salsitxes, salami,... 
  • 1 cullereta d'orenga
  • 55 g de salsa de tomàquet
  • 225 ml de llet
  • 1 ou 
  • Palets pels Pizza Pops

Procediment

Escalfem el forn a 220°C i preparem el/s motlle/s untant-los amb una fina capa de mantega. Jo he fet servir un motlle de muffins normal però sense càpsules. El motlle de Cake Pops és el següent:



Si voleu fer Pizza Pops i no teniu aquest motlle (també hi ha una cullera especial per fer Cake Pops que us farà el mateix servei), podeu agafar una plata de forn coberta amb paper sulfurat i fer boles de la massa amb les mans lleugerament untades amb oli. La massa resultant és més aviat espesa i es deixa treballar bé. 

  • En el bol principal barregem el formatge, la farina tamisada, l'impulsor i el sucre.
  • Hi afegim l'orenga, la ceba i el "bacon" (o l'ingredient pel qual vosaltres us decanteu)
  • Remeneu lleugerament amb una cullera de fusta per barrejar-ho tot una mica i reserveu.
  • Preparem la salsa de tomàquet i hi afegim la llet i l'ou.
  • Batem bé per tal de lligar-ho tot.
  • Finalment afegim els líquids a la barreja de farina i ho anem barrejant tot amb una espàtula, amb moviments envolvents fins que la farina es vegi ben humida. Aneu en compte no remenar més del compte ja que llavors ens quedarà una massa molt pesant i compacta.
  • Omplim els motlles amb l'ajuda d'una cullera o fem les boles a mà i les anem col.locant sobre la plata de forn.

Seguidament posem els muffins i/o els Pizza Pops al forn durant 20 minuts i ja tindrem el sopar gairabé a punt. Desemmotllem i si heu fet pizza pops, els hi poseu el pal :) 


Es poden menjar així que surten del forn però el gust és encara millor si es mengen freds. Jo els he fet a mitja tarda i els hem menjat per sopar :)


 Bon profit!!

5 comentaris:

  1. Que original aquest sopar!! m'encanta la pizza i aquest nou concepte! XD

    ResponElimina
  2. Gràcies Eva :) La veritat és que pot sonar estrany però van quedar molt bons!
    Salutacions

    ResponElimina
  3. Aquesta me l'apunto!!!
    Ptns
    Lourdes

    ResponElimina
  4. M'encantaria tastar aquestes magdalenes de pizza! Em semblen molt originals :D M'apunto aquesta idea!
    Petonets ^^

    ResponElimina
  5. Aquests cakepops pizza són genials! Una abraçada!

    ResponElimina

FELIÇ de rebre comentaris!!!!
Dolors


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...